OH7LPS laitteisto myytävänä

Hei vaan kaikille!

Isäni laitteisto jäi tuossa ennen juhannusta pysyvästi tarpeettomaksi hänen pitkällisen sairastelun päätteeksi. Olen hänen poikansa ja koska en itse ole koskaan radioharrastusta aloittanut niin päätimme laittaa laitteiston myyntiin. Toistaiseksi olen melko “ulalla” (heh) näistä laitteista, mutta hintatietoja olen hieman tarkistellut.

Laitteistoon kuuluu muutama radio, pari virtalähdettä, mikkejä ja antenneja yms. itselle tuntematonta sälää. Ajattelin että voisin tämän foorumin kautta saada vähintäänkin lisätietoa ellei jopa ostajan/ostajia näille laitteille. Myös muuta huomioitavaa voi kertoa mitä näissä tapauksissa kuuluu tehdä, ilmeisesti radiolupa pitänee lakkauttaa yms. ja kerhojäsenyydet lopettaa. Etenen tässä pikkuhiljaa niiden kanssa ja otan vastaan alustavia tarjouksia/neuvoja tähän ketjuun. Itse ehdin paneutua tarkemmin aiheeseen vasta elokuun puolella kun tulen pysyvästi asumaan Kontiolahdelle.

Eli laitteistoon kuuluu ainakin seuraavia:

Radiot:
Yaesu FT-991A
Yaesu FT-1900
ICOM IC-207 (autoradiona)
Kenwood TS-570D

Virtalähteet:
Daiwa PS-304 II
Kenwood PS-430

Mikit:
Yaesu MD-100 (FT-991A:ssa kiinni)
Vertex standard MH-48 (FT-1900:ssa kiinni)

Antenneista en osaa oikeastaan sanoa muuta kuin, että pihalla nököttää muutaman metrin korkuinen masto, lisäksi lanka-antenni jonka purin jo pois ja autossa on ollut katolle magneetilla tuleva antenni.

Mikäli näistä kuvia tahtoo niin laitan myöhemmin. Eli tarjouksia saa laittaa ja katsellaan sitten miten edetään. Pari jotain Yaesun käsikapulaakin näkyy olevan, mutta ne saatan säilyttää itselläni muistoina.

Käsittääkseni kaikki on täysin käyttökuntoisia ja ainakin tuo FT-991A on mielestäni alle vuosi sitten hankittu ja ainakin siihen löytyy pahvilaatikko. Mastoa en ole vielä purkanut ja ainakin sen kanssa laitteistoa pystynee testaamaan täällä Kontiolahdella.

PS. Saa ehdottaa myös muita myyntikanavia

Terve osanotto Laurin pois menon johdosta. Tältä sivustolta saa aika huonosti myytyä tavaraa pitäisi linkittää esim. FB:n niin sitten näkyvyyttä on enemmän. Hinnat vaan näkyviin.

T:Rane -7CQ

Osanottoni…

Tapasin Laurin Nurmeksen kesäleirillä ja opettelimme yhdessä Yaesu FT-818:n käyttöä. Hyvät muistot jäi mieleeni tästä tapaamisesta.

Joko kaikki laitteet ja masto on myyty?

73, Veijo OH4VA, Ristiina
p. 045 181 9551